Jaow!

Som du ser har jag skapat en ny blogg. MEN! det är inte vilken blogg som hälst! utan MIKE ERIKSSONs blogg xD  närå men seriöst nu!


Saker och ting börjar styra upp sig tror jag! fast samtidigt rasar hela fasaden ner... tunga och lätta tider har kommit och gått! men nu får de fan vara över!

Kärleken den växer, nästan som bladen på träden växer för fulla muggar nu! gräset blir grönare o grönare! solen skiner mer o mer! värmen kommer mer o mer! allt blir bara så jävla mkt skönare! en så mycket bättre tillvaro!

Har varit i sthlm och terroriserat amanda i 4 dagar Fredag-Måndag, stackarn! måste ha det enormt skönt nu när hon är hemma själv! eller så innerst inne så saknar hon mig o jessica nog! hehe=)  hon hade en SJUKT mysig lägenhet! fan den största 2a jag sätt! asså riktigt fin! så mycket spring hit o dit har de varit!

ne vad har mer hänt och gjorts!?


Håller på o kikar på lägenheter nu för fulla muggar! de bara kryper i benen att flytta hemifrån! ska bli så skönt! känns som om att man kan ta första bästa lixom! hehe!


ajja nu orkar jag inte skriva mera men seya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0