Ny låt... typ snart!

blir lite fulliskratt:) har nyss kollat klart på en film.. så logga jag in på msn, och micke skrev till mig... å fråga vad jag gjorde. så svara jag att jag gjorde inget

här är liten del av konversationen

PMKI, HÖR AV DIG | Micke. Ny låt på Bloggen och Myspace |
låter trist göra en låt eller?
 
ツDen där Mike
haha ska vi göra en låt? bara sådära lite nu på kvällskvisten

PMKI, HÖR AV DIG | Micke. Ny låt på Bloggen och Myspace |
 ja? jag frågade ju de?

ツDen där Mike
jahapp visst...


du kanske inte fattar konversationen eller tycker de är roligt... men så jäval skojj är de faktiskt! bara tanken att ba "men ska vi göra en låt då?" som om att de är inget att göra en låt... haha ajja så får se om de blir ngn ny låt innan jag somnat... isåfall slänger jag upp den hära... hehe BRB så länge då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0