Onsdag!

Shit vilket väder det har vänt till! man bara känner hur sommar feelings börjar krypa längs ryggen nu igen efter att dom skrumpnat ihop sedan vädret i morse! skit regn! hoppas det inte blir nå mer regn! absolut inte imorgon! peppa peppa!


Idag.
har varit i skolan och började med årsredovisningen av företaget! börja inte skit bra! skulle sätta oss vid datorerna efter vi käkat så kom vi på att de är nog mycket skönare att sitta hemma och göra de! så vi begav oss till jogan! satte oss dära! då kom vi på att jogan bara hade Wordpad... och det är jhu inte skit kul å skriva i, så vi plocka ihop och begav oss hem till mig istället...

väl hemma hos mig så börja vi med att göra framsidan av årsredovisningen! GRYMT snygg vart den xD synd att vi inte hitta någon ful bild på robin, för jag o jogan tog bra jävla risiga bilder på oss själva! ajja man får bjuda på sig. och det är inget som jag inte skäms för att göra!

vi skrev klart en stor del av årsredovisningen men lär fortsätta nog imorgon och på måndag för att göra klart de sissta! för på tisdagen ska det vara klart för inlämning!



Imorgon.

Då blir det nog fortsätta med årsredovisningen som sakt... efter det ska jag ned på stan och köpa studentkläderna... blir nog de dära paketet som dom har på Brixx! mycket bra paket! då man får Skor, Skjorta, slips, skärp, Kavaj och byxor! för ynka 2000kr kanske hur billigt som helst! tycker iafall jag! för så mkt saker man får! hehe... jag vet iafall att kavajen kostar 1000kr om man skulle köpa den "löst"... så ajja får hoppas att de blir la bla! men de tror jag=)

sedan blir det hem till älskling och mysa som bara den!. kanske gå någon kvällspromenad! ELLER!?  är jag dum i huvudet? haha fan de är jhu sista april imorgon xD  fan då blir det Rap konsert på folketshus och sedan vettefan jusstja ska grilla osv! hehe=)  myys! men blir inge dricka för min del!

ajusstja har glömt att förmedla att under tiden jag inte bloggat så har jag kommit underfund med att jag inte pallar med att dricka så mike aka nykterist! (Y)   hehe!




ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: din älskling ;)

klart vi ska på promenad! Jag är din första kommentar med (A) känner mig stolt hihi.



JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-04-29 @ 21:09:08
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0