onsdag!..

Ja nu sitter jag i butiken och håller jacob sällskap!  väntar på att jag ska få ett sms från posten så jag kan gå och hämta ut min nya mobil!  så det är väll dagens höjdpunkt!

idag ska vi även fira jessicas mor som fyller år, då vi ska hem till hennes mormor och fira dära! hmm...

sen ikväll klockan 21.00 börjar jag jobba och slutar vid 12 tiden imorgon så kommer väll vara rätt trött då!

men nu ska jag starta mobilen min som är numera en väggtelefon då man måste ha laddaren i den hela tiden för att om någon ringer, sms:ar eller om man gör något överhuvudtaget så dör den jävla piss pung mobilen! ajja så ligger de till!!


men ha en underbar dag :)



Gud låt din vilja ske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0