Beverlyhills!

Ja och inte vilka hills som hälst utan Beverlyåbyggeby! haha

är ute hos mor o far o slår ihjäl lite tid! har lite old post här som lär gås igenom!

har även varit o tittat till grannen! skönt att han lever och ser väldigt pigg ut! finemang!

har kikat igenom kameran som mor o far va en massa jävla bilder slänger väll upp dem här... eller en del av dem





Dog av skratt när jag såg denna bild! ser precis ut som pappa när han
var i min ålder! haha helt sjukt!




här våldtar jag pappa i Tennis på Wii




Stolt gudfar till denna "lilla" spralliga plutt :) isac!






Turtur duvorna då <3
vem trodde att johan skulle skaffa en flicka? INTE JAG IAFALL:)








Ny tillskottet i våran familj! 6e gången man blir morbror (Y) :D
Lilla Leon:)




ajja har ingen ork att skriva just nu för har käkat precis o blev sjukt trött! vem blir inte sjukt trött i detta väder? snälla skjut mig! hehe!



hare så gött!!


Gud låt din vilja ske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0