Butiker i ett nötskal!

asså en sak som irriterar mig så sjukt jävla mycket!!

det är när man glider in på platsbanken tex för att kolla om de finns nå lediga jobb! så glider man in på något butiksjobb, så kollar man vad man måste kunna som person!  så står det "måste ha god vana med kassa" asså min fråga till dom då är! HUR FAN SKA EN PERSON SOM PRECIS GÅTT UT SKOLAN KUNNA HA KASSA VANA? jävla idioter... sen som tur är så har jhu jag lite kassavana nu! plus att alla affärer har nog inte samma jävla kassa system tror jag! så det dära med kassavana är bara skitsnack tror jag!

undra på att inte alla äldre tycker att vi ungdomar är slöa och vill bara leva på bidrag! MEN KLART SOM FAN ERA SENILDEMENTA JÄVLAR att vi måste göra de, för de FINNS INGA jävla jobb, förutom dom som man måste ha 300 års erfaranhet av... därför är många UNGA arbetslösa! ne fyfaan! å gå till den dära jävla Arbetsförmedlingen! eller ska börja kalla dem som pappa säger Beklagarförmedlingen! för nå jävla jobb de får man då fan inte av dom... uscha!


Till er gammla med Fördomar!
Just nu lever vi i 2000-talets år! och inte 1856! till skillnad för er oldies! så är de så att NU måste man ha en utbildning för allt i livet när det gäller jobb! inte som när ni oldies växte upp så fanns det jobb vart man än gick och fråga! för då behövde man fan inte någon utbildning! Undra på att ett hus-bygge tog fan 10 år att göra jämfört med 1 år idagens läge!


KANSKE VAR DET INTE SÅ BÄTTRE FÖRR!?


ajja nu ska jag göra nå annat! trött blev jag !   ska gå över till axel å lyssna på hanns snack om hur alla ungdommar är knarkare och luder nu för tiden xD  haha har så rolig granne!

Axel: Ja alla ungdommar är knarkare och luder nu för tiden!
Mike: Jasså!?
Axel: Ja men inte du mike! du är en bra kille!
Mike: PFT!
Axel: Eller?
Mike: Du är så jävla avis för att du är gammal å dassig!
Axel: "Ställer sig upp å skakar med rumpan" skulle jag kunna göra såhära om jag var gammal!?
Mike: ASGARVAR!


har sån klockren granne! oj oj... mannen myten, min legend Axel Jonsson 86år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0