Gårdag/idag

Igår va jag hos mor o far! samt idag med:)


så nu är jag o syrran här med hennes ungar här o badar i poolen... eller jag badar då fan inte! på botten är det 18 grader! fyfaan det är då alldeles för kallt för min del! uscha!  har provat mamma o pappas feta nya solsängar dom köpt! så jävla sköna! hehe!


nu ska jag packa o skicka lite mail och ringa runt lite sen kan jag ta de lugnt! men har en del skit att göra!
skulle ha tagit med mig min bok jag köpt! TRO DET ELLER EJ;) men mike eriksson har fan gått och köpt en jävla BOK! fyfaan har aldrig hänt i mitt 20 år långa liv! men denna bok är så brutalt jävla bra så kan inte sluta läsa den! I förrgår då jag började läsa den så läste jag 100 sidor direkt... igår när jag började läsa så blev det 200sidor! nu har jag bara 68 sidor kvar vilket är synd! men därför för dig som har en kanske snopp mellan dina ben, eller kanske gillar Självbiografier som är åt den kriminella sortens så rekomenderar jag dig denna bok STARKT!





denna får  5 toasters av 5 möjliga av mig:P


Om du klickar HÄR så kan du läsa första kapitlet ur Boken...

ajja ha en underbar dag!


Gud låt din vilja ske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0