Godmorgonen!!!!!

Idag vakna jag av att min tupp började pussa på mig! och därefter kunde jag inte somna mera... fattar inte varför, men känner mig otroligt pigg! vaknade 08.05 så det är bara bra! för då somnar jag tidigt ikväll:)

Dagens aktiviteter:


Ringa Siba/elgiganten (minns inte vart fan jag köpte min piss mobil)
Ringa min Pappa
Gå in på Nordea
Jobba på Punkt26



hmm!  Min mobil som är en LG wiewity eller hur fan det stavas är nå LG KU990 wiewity eller nå skit! SKIT SAMMA helt enkelt! suger gör den och är helt sämst! nu funkar inte... eller vänta lite! kanske ska tala om VAD som funkar istället!

Här är listan av vad som funkar:
1.   ....

Här är listan på vad som inte funkar:
Kameran? då dör mobilen
3G Kameran? då dör mobilen
Sms? då dör mobilen
Ringa/Svara? då dör mobilen
Filma i slowmotion? då dör mobilen
Filma vanligt? då dör mobilen

kan fortsätta och lägga till "då dör mobilen" efter varje punkt! ska slänga upp en bild på mobilen o smutskasta den lite!!!! PLUS!!! om mobilen funkar övrigt vill säga! om man säger hur den funkade när den var ny! så kan jag säga att man lär ha antingen 10 extra batterier med sig om man ska lyckas ha den igång 3 dagar MAX!!! för batteritiden på denna pisspung mobil är jhu inte skit bra eller... måste ladda den varje kväll! inte bra inte bra....


LG viewty ku990 PISS MOBIL!!!



ajja nu ska jag dricka upp min HELT perfekta Smoothie jag gjorde nyss! MUMMA!! hare så gött! och God MORGON! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0