GUUUUUDMöRGEN!

o shit vad jag är trött!! kunde fan inte sova bra inatt... det är så jävla varmt! uscha! är nog 40 grader i rummet när man ska sova! och öppnar man fönstret så så hör man alla fulla patetiska människor ännu mer utanför old saints! old saints är en jävla skit pub utanför vårat fönster här inne i stan! uscha! går ALLTID  dit en gubbe som har med sin lilla thailändska dotter, åsså sitter han o dricker en massa bärs o hon springer runt bland alla fulla! fattar inte att personalen kan tillåta det! idioter! dottern kan inte vara äldre än 6 år


ajja nu ska jag käka frukost o njuta lite av dagen innan jag börjar jobba! sen senare ikv kommer nog maria och jacob på besök med det nya tillskottet i våran familj! tyvärr så har jag ingen sladd till mobilen än! men det kommer bilder på den lilla parveln! hehe :)    ajja men ha en grym dag så hörs vi senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0