Händelser

haha va nyss in en pojke med sin mamma in i butiken! bara tanken att när man var liten o man skulle handla kläder med mamma i butiker skämdes man... men nu så kom hon o sin son in i butiken, så var mamman ganska kort.. så skulle hon sträcka sig o kolla storlekarna på ett par tshirts, så sliter hon ned hela jävla väggfästet som kläderna hänger i! haha snacka om pinsamm morsa! haha hon skämdes nog jävligt mycket... men tur att man är byggarebob i ett nötskal! så jag satt dit nya pluggar o skruva upp skiten igen... synd att jacob the builder har använt för stor borr.. så hålen är för stora för pluggen.. INTE BRA...  ajj anog om detta.. nu kom frugan o pussar för fulla muggar på mig så nu ska jag vara social med henne.... eftersom jag är kille så kan jag inte göra 2 saker samtidigt så hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0