Kväller :)

just nu är jag så kännsloladdat till tusen men ska skärpa mig lite! :)



Efter att jag o jessica kunnat slita oss ifrån varandras famnar så kännde jag mig så dum för hon är så gullig o inte jag haha! så då sa jag att vi kunde cykla till willys och handla lite saker som hon vela ha! hehe... så blev massa olika saker :) provade även på de dära själv scanning systemet som dom har! var faktiskt rätt skojj:) haha! ajja sen så efter de så cyklade vi hem och så gjorde vi smoothies med våran magic bullet! fan vad gott det vart:) har köpt såndära smoothie mix med sånna dära olika frukter o skit...



ajja nu ska jag vara social med min älskade innan hon fördjupar sig in i So you think you can dance. för då är hon okontaktbar!   PÖSS så länge :)
 


DU och Jag föralltid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0