Kärlek




detta väntade mig när jag kom hem! hade ingen aning om varför de var så mörkt i lägenheten men såg att det lyste inne i köket. jessica hade tänt ljus och hade detta på köksbordet, jag och jessica har världens underbaraste badkar! jessica kan fan simma i det för det är så djupt HÖHÖ.... ne tillbaka till det romantiska!!! nåväl jag och jessica har länge pratat om badskum och har försökt med schampoo o skit men de funkar delvis men inte lika bra som riktigt badskum, så jessica hade sprungit ned på stan när jag va iväg, och även köpt hjärtat som är lindat runt badskumet, sedan hade hon köpt en liten nyckelring (det lilla hjärtat)  och om du inte ser vad det står på det lilla hjärtat så står det "Ge mig ditt hjärta"  såklart så har hon mitt hjärta redan! gölligt ändå! tycker jag! sedan på nyckelringen så satt det en lapp i ´form av ett hjärta som det stog "Jag älskar dig mer än ord kan förklara, men jag vill bara säga: Du är mitt allt, mitt liv. Jag längtar efter vårat liv tillsammans och den dagen jag kan kalla mig din fru! Du har mitt hjärta föralltid"  när jag läst klart den underbara text och smält det underbara hon gjort, så ryser jag så enormt mycket! jag ryser för jag känner hur mycket hon älskar mig, och hur mycket jag älskar henne! hon är så underbar! och hon är min dröm! finns ingen annan flicka på denna jord som skulle äns kunna komma hälften så nära som hon gör mig lycklig!!! asså hon toppar mina bilder och tankar på hur en drömtjej ska vara! oj oj!  älskar dig så enormt mycket jessica! du är mitt liv. kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0