Måndag!

ja denna helg har de hänt lite saker... har varit på bröllopppp o det var enormt mysigt :)


ajja nu sitter jag i butiken o väntar på att j-rock  ska komma in! han visa mig ett mail som det var en massa bilder på tapout! ÅH fyfaan vilka snygga Hoods! så enormt jävla snygga! sen tjej linnena och tröjorna va oxå sjukt snygga:)  skulle vilja se jessica i ett av linnena! så JÄÄÄVLA snygga!

ikväll blir det mycket pussar har jag bestämt! jessica vet inte om de än.. men tror hon inte klagar.. är så jävla kär! förlåt om jag tjatar men fattar inte hur jag kan vara så kär som jag är! helt sjukt! snart är det 11 månader sedan jag träffade min drömm! kan inte vänta tills det blir ett år! då blir det åka iväg till sthlm och bo på spa hotell! ska bli enormt skönt! hehe!


imorgon då jobbar jag hela dagen i butiken, så du som känner mig kan jhu slå en pling! kanske hålla mig sällskap?

ajja hare bra!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Och jag är så kär i dig att jag blir galen! ;)



Okej då, går väl med på massa pussar ikv ;)

2009-07-20 @ 14:46:53
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0