NATTENS VANDRING!

Igår låg jag i sängen och var så ´sjukt pigg! fattade inte varför men känndes precis som när man har vaknat efter att ha sovit och vaknat av sig själv! verkligen super pigg! ajja!
tanken slog mig att om jag går till GDG och köper ett tuggummi eller nå så har jag gått lite och blir trött! så jag sa till jessica som låg och snarka att jag skulle gå till gdg! jag satt på mig alla kläder och skor, klev utanför dörren o tog hissen ned... väl utanför portdörren ropar en kille på mig, jag stannade till och väntade in honom! vart lite smått rädd först vet jhu aldrig vad han vela men men dum som jag är så stanna jag! när han kommer fram till mig så ser jag hur HELT JÄVLA VÄCK han är! totalt väck! vet inte vilken drog han kör på med men väck som fan va han eller ska man säga hög som ett hus var han! ajja!
det visade sig att han skulle till gdg också så vi gick på där mitt i natten fram till gdg! han prata om allt möjligt o hur lurad han blivit på pengar och hur ledsen han var osv. jag förstog att de inte var "normala" pengar och fortsatte bara att lyssna! ja de han berätta för mig vad han hade blivit blåst på är väll inget man kan ta upp här men kan säga såhära, En stenhög kille som blivit blåst på pengar, pengar som skulle vara till..... och såklart var inte pengarna hans..  ajja fattar du inte vad jag menar så synd...
när vi kom fram till gdg så hörde kassapersonalen knappt vad han sa, så han fick sticka in hela huvudet ur luckan för att hon skulle höra vad han sa! han fick fram iafall att han vela ha några Heiniken öl. sedan köpte jag mitt tuggummi och vände och trodde att nu kan jag gå iväg o slippa honom! haha nej nej... han haka på mig och pladdra på som fan och upprepa massa saker.  när vi kommit till teatern så sa han att jag skulle få en sak av honom som var bättre än alla energidrycker i världen sa han... ja han började rota i sin väska och jag tänkte nu drar han fram en kniv jävel och rånar mig. men då får de väll bli så då...  ur väskan drog han fram ett LIIIIIIIITET LIIIIIITET piller, han sa att jag fick de av honom och att jag skulle ta de... Som mamma har lärt mig så ska man inte äta godis eller ta emot saker från människor man inte känner så jag tackade nej.... och absolut så ska man inte ta emot ett piller från en pundare... haha! ajja sunt förnuft kallas det iafall för mig...
ajja när vi kom fram till där jag o frugan bor så sa jag att nu ska jag gå hem och tack för pratstunden! men han insiterade med att säga (i mitt hemland där jag kommer ifrån där så är de så att om man har gått med en person åsså har han jättelångt kvar hem så kan man följa med halva biten för att vara snäll) så jag tänkte jahapp! får väll bli så då! jag var ändå  inte trött och drog en liten funderare i skallen om de verkligen var så spec smart att gå vidare med honom. men tänkte äsch han är stenhög om han försöker råna mig så hinner jag kuta till åbyggeby innan han har reagerat att jag har äns rört mig. så jävla borta var han! haha! så det slutade med att jag gick med honom ända upp bakom fjärran. sen sa jag att nu får du gå själv och han tacka så jävla mycket och sa att jag var en bra kille och att jag varit snäll osv för att gå med honom! haha

ajja de va fan den roligaste gångtur jag varit med om i mitt liv iafall helt stört! haha men men! du kanske tänker vaffan tänker mike med? hur fan kan han gå med en såndära kille idiot jävel! men hade du varit i mina skor eller varit med mig och sett hur jävla väck han var så hade du förstått att de inte var så speciellt mycket att oroa sig för...

ajja de va min lilla roliga story för idag tack för att du läste;)





Gud låt din vilja ske!

Kommentarer
Postat av: Sara

sånt där händer ju inte varje kväll, haha! :P

2009-07-08 @ 22:48:01
URL: http://saraleinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0