Oj oj Oj

Idag finner jag att jag kommer sväva lite på moln hela dagen! hoppas den blir så som jag känner just nu att den kommer att bli! hehe=) kanske blev lite krånglit att förstå! men jag kan sammanfatta att IDAG känner jag att de blir en KANUN dag!!!

blir faktiskt skönt att stå i butiken! lite tråkit emellanåt när det är lite folk såhära nu på morgonkvisten osv! men det är soft på ett visst sätt de oxå! kan man chilla lite! gå runt i butiken o filosofiera i min lilla drömvärld! hehe =)

sen idag eller NU känner jag mig OFANTLIGT lycklig, kär, välmående, tacksam U name it så känner jag så! när det gäller den posetiva skaran i livet! och NEj jag är inte höög på weed eller nå! jag känner bara mig så JÄVLA lycklig! fyfaan vad jag har det bra nu i mitt liv! helt enormt! jag har dom vänner jag har i mitt liv! dom är helt underbara! sen alla nya vänner jag fått! shit dom är jhu så enormt underbara! sen Jessica, HALLÅ!? vart har du varit hela mitt liv? varför kom du inte in i mitt liv tidigare? kan vara 100% säker att vi skulle varit tsm fortfarande då! för du är svaret på mina drömmar och det vet du! helt SJUKT underbar är du på alla sätt och vis! Älskar dig så otroligt mycket!!!


ajja för er som inte vet så mycket om mig tror jag starkt på gud, MIN gud så som jag uppfattar honom! för någonting finns det jhu som är större än oss? som gör det dära "miraklet" här i världen!  Min gud han kallas Ödet! o de tror jag starkt på! så du kanske har funderat på varför jag skrivit "Gud låt din vilja ske"  i slutet på mina blogg inlägg! här har du svaret :)



ajja nu ska jag ta och klä på mig lite! så ha en underbar dag! Kärlek!

Gud Låt din vilja ske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0