Onsdag!

nu blir det utgång med älskling! ska bli spännande! blir bara hon och jag som ska gå ut! fast först blir det att möta upp Amanda o massa folk vid tant grön! sen efter de blir det Slick eller Sun city som det heter på sommaren.. löjligt ;)


Imorgon så blir det upp rätt så tidigt, för då ska jag och johan bila iväg till sthlm och hämta hem vår saknade amanda! hon ska nämnligen flytta hem hit igen! och ingen gladare än jag! hehe! så det är vad som händer!

sen har jag även fått ett extrajobb vilket gör mig enormt glad!!!  ett jobb är ett jobb:)  jaja nu ska jag kolla hur det går för älsklingen min och höra hur vi ligger till i tiden;) höhö!

nu kom älsklingen och visade upp sina ögonfransar! hon har köpt någon jävla ögonfrans borste eller vaffan de heter som tydligt är enormt jävla grym för hon har lyckats fått helt perfekta ögonfransar nu efter att hon har kladdat på mascara! ser ut som det är i reklamen för swarschkopf eller hur fan de stavas! har aldrig sätt så bra på en verklig människa förr... hehe... för ni tjejer brukar vara jävligt duktiga på kladda ihop alla ögonfransar! vilket jessica har nu lyckats mirakelöst med xD  ajja kankse inte så jävla intressant men men skit samma bye :)



Må gud vara med er alla, även mig!   ta hand om er! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0