Punkt26

just nu är jag i butiken! jobbar på lite med saker o ting!

lilla ammelie sitter här bröve mig nu och visar stolt upp sina fina små skor som hon fått! hehe

vet inte riktigt vad jag ska skriva....

men idag blir det att bara VARA... va länge sedan nu känns de som! ska mysa med älskling!  bara vara med henne! känns otroligt skönt! så blir mys ikv och mycket att tjocka i sig en massa godis! hehe! 

imorgon då kommer annabelle igen och ska sova över! ska bli skoj! ska nog gå på bio med henne! får se vilka filmer som går! tycker att hon ska få välja! vill hon gå på ice age 3 så får väll jag o jessica offra oss eller om jessica stannar hemme de väljer hon xD  jag är jhu som ett barn själv så kan se ice age 3 igen fast de va mindre än en vecka sedan! hehe. sen klocka 03.10 lördag natt eller söndagsmorgon då är det UFC 100 LIVE gala! och vem fan missar de? ingen! så blir att bunkra upp med gotta till de och massa energidrycker!! Eric kanske kommer på besök oxå för att titta! får hoppas att han inte bangar bara! hehe:)

ajja ha en fortsatt underbar dag!

Gud låt din vilja ske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0