snart lunch!!!

snart kommer Älsklingen min och käkar lunch med mig :) 

det är lite småruuuligt att hon har korv och mackaroner i matback och jag har nuggets med ris o currysås ;D TO BAD SO SAD älskling så va de så att hon bad mig göra det i matback åt henne när vi käka de igår på lunch! och senare mot kvällen så käka vi Nuggets med ris! så då fick jag de gottiga till matback ;)   haha! dum jag är!  men men världen är orättvis älskling ;) höhö!

just nu sitter jag i butiken och det är helt folktomt på stan! antingen ligger alla o sover, eller så jobbar alla! vettefan! kanske inte är så jävla roligt väder ute heller! men men! så är jhu den svenska sommaren! på sommaren då REGNAR det! och på Vintern då är det ingen snö! take it or leave it! höhö!



ajja nu ska jag drincha lite kaffe innan jessica kommer! ajja hare så gött så länge pöss ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0