SOL VIND OCH VATTEN!

japp nu bär det av till brämmen med frugan och eric min livskamrat! så skojj att jag har upprättat kontakten med honom! behöver honom i mitt liv :)  sån underbar människa! (Y)
 


sen senare när vi kommit hem så kommer annabelle och ska sova hära:)  ska bli mycket mysigt! ska käka massa godis och tacos! fast först mat sen får hon äta hur mkt godis hon vill :)  nu när inte mamma hennes är i närheten så är det mike som bestämmer ;) haha! 


är de bara jag som tkr att det är sjukt varmt redan? :) har redan varit och cyklat till willys och köpt 2 brasse stolar! sånt måste man jhu ha när man ska vara "vuxen" så lite mer vuxenpoäng dära! fan jag är jhu faktiskt 20 år :)  snart ska man jhu ha barn o volvo o en goldenretriver eller hur dom stavas och sen såklart ska man jhu ha ett rött hus med vita knutar! VIKTIGT!!! sen ska man vara gift o grejjer!! haha! nädå! ett steg i taget! räcker för nu att jag o min älskade har flyttat ihop! det kan jag njuta av väldigt länge! har aldrig kännt mig så fri som jag gör nu! skönt skönt!

ajja nu ska jag hoppa på frugan och kittla henne..... oj hon är inte kittlig trökit nog! så får låta bli henne och istället får jag spela guitar hero ;)  höhö!   bye!!


vattenpipa is the shiet! så är de bara:)
även fast frugan inte gillart så får hon leva med de!
men hoppas hon älskar ma ändå! haha
<3




ha en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0