sova sova sova

Idag väcktes jag av att älskling sa hej då:) fick en mys puss och sedan begav hon sig iväg! hade då ingen koll på vad klockan var...  några timmar senare ringde mobilen men jag hann inte svara och glömde att kika på klockan! så jag somnade om!  16.19 vaknade jag! Hela jävla dagen förstörd! haha! ajja han ringa till zeb o har umgåtts med honom och martina fram tills nu! vi var först hära! men sen drog vi hem till honom i Mehedeby för att spela lite xbxox 360... sen så lära vi åka till tierp för att han hade spel där hos någon! sen drog vi till mehedeby! väl när vi kopplat in xboxen så kom vi på att jimmy har jhu ffs projektor! så då ringde zeb honom så drog vi in till stan igen!  hemma hos jimmy spela vi lite olika spel! mycket skoj! så grymt när det är så stor skärm man spelar på! hehe...


ajja sen efter ett tag så drog vi hem! jimmy skulle jobba o marty började bli ttrött oxå!  sen nu är jag hemma! har stekt lite mat... har inte haft tid med det!   sen en oviktig sak! har haft så sjukt ont i magen hela dagen! haha marty och zeb har jhu fått hört mig gnälla hela kvällen! hehe!



ajja snart kommer frugan hem från britney! blir väll att sitta o kika lite på bilder o kläder hon har handlat i sthlm och uppsala o allt vart hon skulle! hehe :)  


ajja ha en underbar natt ska man väll säga till er som ska vara vaken :)  kram!

Gud låt din vilja ske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0