STOLT!

Jag är en stolt pojkvänn! jag är så stolt över dig jessica så jag finner inte ord! att jag kommer stötta dig? det är bara en dum fråga! kommer alltid stötta dig i det du gör och kommer göra det med kärlek! för jag vet att du stöttar mig lika mycket i det jag vill göra i mitt liv! vi 2 har helt olika saker vi vill göra i livet men ändå får vi det att funka hur bra som hällst! precis som med vårat förhållande :) det funkar HUR bra som hällst!   jag älskar dig gumman så oroa dig inte nu! istället tittar du fram istället för bakåt!



Nu snart kommer älskling! så ska jag pussa på henne lite sen ska jag nog bege mig ned till butiken en stund o vara social :)




ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0