Kärlek

J e s s i c a . . .
Det är inte tanken att vara tillsammans med dig för resten av mitt liv som skrämmer mig.
Det är tanken att vara utan dig som skrämmer mig som mäst.
Mitt liv utan dig vore som en människa utan hjärta, det skulle inte gå att leva.
När vi lägger oss på kvällen är det bara dig jag vill kyssa godnatt,
 & att sedan ha dig liggandes med ditt huvud mot mitt bröst.
Sen lyssnar jag på dina andetag som blir allt djupare & djupare ju längre in i din sömn du kommer.
När vi sedan vaknar på morgonen, så är det bara dig det första jag vill se innan jag börjar min dag.
Att älskas utav dig är det vackraste för mig, min själ & mitt hjärta.
Den kärlek & de starka band som vi har skapat tillsammans är helt obeskrivliga.

J e s s i c a . . .
Jag finner inga tvivel när jag tänker på dig eller när jag säger att jag
Ä L S K A R    D I G . . .
Det finns inte en ända chans att jag skulle kunna sluta att
Ä L S K A    D I G . . .
Jag hoppas att du förstår att det är bara dig jag tänker på, för att jag
Ä L S K A R    D I G . . .
Du är mitt liv & min framtid.
J e s s i c a . . .
JAG Mike Ralf Eriksson Älskar Dig Jessica Lindberg Modd


J A G:
Skämms inte för att säga att jag är kär i dig.
J A G:
Skämms inte för att säga att du är min flickvän.
J A G:
Skämms inte för att säga att jag vill leva med dig för resten av mitt liv.
J A G:
Skämms inte för att tala om för alla hur mycket jag ÄLSKAR DIG.
J A G:
Skämms inte för något jag gör eller kommer göra med dig.
För att utan dig så finns ingen mig & utan dig så klarar jag mig ej.


Så... nu fick jag skriva av mig lite känslor till dig jessica<3


Älskar dig, men det tror jag nog att du vet <3




































































FAN ta den som kopierar detta, använd fantasin och skriv själv!
Att googla på en dikt är FANTASILÖST!
Gå in i dina känslor och sedan låter du bara dina fingrar skriva ut dina känslor så gått det går!
Det är vad jag har gjort här ovanför!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Sluta var så förbaskat underbar och bäst! Jag älskar dig så himla mycket, you and me forever <3

2009-07-29 @ 08:53:24
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0