UFC 100 Live Galan

Ja inatt satt jag och sebb vaken till klockan 07.00!!  en liten resume!

klockan 03.10 började allt försnack om alla fighter som skulle vara så JÄVLA grymma! men de va 2 av 7 fighter eller hur många fighter de va som va bra! resten var bara ren skit! nog den sämsta gala jag sätt!


The main event var matchen mellan Frank Mir och Brock Lesnar! I ufc 81 så spöade frank mir brock lesnar när han fick in ett klockrent Benlås eller vad det heter! Brock var tvungen att tapout! så då van den lilla fjollan mir!  eftersom brock inte var så erfaren då! så möttes dom nu 17 månader senare :) kan säga OJ OJ OJ vad Mir blev krossad!  Mir hade kanske 15 sekunder under 1½ rond! sen knockade lesnar mir så jävla styggt när dom låg på mattan! Mir hade inte en ända jävla chans! så jävla klockrent!  diggar ävevn vad brock sa till han som intervjua honom efter matchen först sa han att han skulle fira med vänner och familj sen sa han... "Inatt hoppas jag att jag kan få kliva på min fruga!" tycker de va så klockrent! hehe!


Brock Lesnar              VS                Frank Mir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0