Vilken tur jag har

läste precis min enormt älskade jessicas blogg!
fan vad glad jag blir! läste hur hon bakat för mig, hur hon får dra upp mig på morgonen osv!
shit vad jag älskar dig jessica! utan dig då vet jag inte vad jag har gjort!
en sak är säker, jag hade varit olycklig...
du gör mig så enormt lycklig!
jag kan inget annat än att le just nu! för jag är så glad att jag har dig
gud vad jag älskar dig jessica!
10 månader och de är dom underbaraste månaderna i mitt liv!
du gör att jag vill kliva upp på morgonen!





Vilken tur jag har....
Vilken tur jag har som har dig vid min sida.
Vilken tur jag har som har dig som flickvän.
Vilken tur jag har som blir älskad av dig.
Vilken tur jag har som har dig överhuvud taget.
Vilken tur jag har som får vara lycklig med dig.
Vilken tur jag har som får säga att jag älskar dig.
Vilken tur jag har...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0