10 underbara månader<3

idag är det 10 månader sedan jag träffa min själsfrände (Soulmate). 


Jessica du är mitt allt! finns ingen tvekan på vad jag känner för dig!
så mycket som jag älskar dig, kan inte beskrivas med ord!
du är mitt allt! och så länge jag har dig! så behöver jag ingen annan!
du finns alltid i mina tankar!




Älskar dig jessica så otroligt mycket! är så har överlycklig över den relation vi har skapat med varandra. hur vi är och hur vi beter oss i vårat förhållande! trodde aldrig att jag skulle få ett sånt underbart förhållande som vi har! detta förhållande är något som finns i en film eller i mina drömmar! men nu är det ingen film och ingen drömm! och det är så underbart! ångrar inte en sekund med dig jessica!!!  we are ment to be...så är de bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0