Bara skriver.. :)

Just nu är jag så sjukt pigg! så känner för att skriva ett till inlägg xD   sen ska jag spela spelat som jag surrat om i några inlägg tidigare från igår då jag jobbade på Punkt26!

ja vad händer mera i livet just nu då?

förutom att jag är enormt lycklig och enormt kär o just nu ligger min älskling i mitt knä! sover som en stock! hehe!

jag ska även sjunga o underhålla lite på syrrans 35års fest som är den 4e juli! ska bli skojjit!!! ska sjunga 6 låtar ungefär! men blir nog några till dängor skulle jag väll tro! snackade med David om jag kunde få hyra hans PA-system! men han sa att de va klart att jag skulle få låna de o behövde inte "hyra" det :)    tackar så oerhört mycket för det!! känns skönt att få ha det klart!! så nu ska jag bara leva på hoppet om att bli frisk från min jävla förkylning som spökar just nu! men den börjar bli bättre så känns skönt!

ja vad mer kan man skriva? hehe... ska jobba i ett öltält på ockelbo marknad från fredag-söndag  förhoppningsvis. får säkert servera några old friends, som bor där i ocklahoma! HÖHÖ!  ajja men nu ska jag trötta ut mig på nå sätt! antingen spelet jag surrat om eller så blir det guitar hero! men då måste jessica flyttas från mitt knä! och de vill jag inte :)!

vill tacka dig maria också!  för att du skicka sms:et till mig om att sjunga! detta är stort för mig! och även om jag inte går vidiare så är det en grym upplevelse! och varje upplevelse är en ny chans att bli bättre på att sjunga på scen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0