Dagen!

idag är det tisdag och igår va det måndag och imorgon är det onsdag för dig som inte vet :)



Idag har det varit en MASSA mys på schemat när de gäller mig o frugan! har varit i boulongern o solat o käkat massa jordgubbar, kiwi och glass såklart :)  för dig som kanske lyckades missa dagens väder så tycker jag synd om dig! eller du kanske är utomlands? what a shame! vilket kanon väder det har varit idag! så skönt! man ser på alla människor som går runt på stan osv hur man ser ett leende på dem! jämfört när det regnar eller är grått o trist ute! Alla blir så jävla deppiga o sega! uscha! hatar sånna dagar!

idag har vi även varit in på call up o surrat lite med jessicas far... jessica skulle få reda på hur mkt hon ska jobba i sommar osv..  sedan efter det så drog vi oss vidare till Järnia där jag lämna in mitt CV :)  var såklart halva gävle som hade sökt så oddsen är jhu inte för mig haha men man lär jhu söka iafall för att ha någon chans att få ett jävla jobb!

efter vi varit i boulongern o njutit av dagen så gick vi hem, sedan cykla jag till willys och handla lite! sen passa jag på och kika förbi en av bygg tecs byggplatser vid max nere på nynäs! där fick jag verkligen klart för mig FYFAAN vad jag inte vill jobba som snickare på ett tag! känns som om att de är de värsta jobb som finns just nu för tilfället! sen kankse de är för att jag inte skulle vilja vara på den dära arbetsplatsen, för är van att vara med Pirre och Klein som är grymma att jobba med!! klein han lär man sig så jävla mycket av och tar tid för en lärling att lära sig! sedan är de jhu Pirre som inte är så gammal eller han är väll typ 26 men skit samma han är grymt skoj att jobba med :)   kan beskriva han med 3 ord KORT TJOCK OCH MUSTASCH haha klockren är han! närå! tjock är han inte! haha nu var jag dumm :) 

ajja får hoppas att dom kanske hör av sig från järnia! annars så får jag söka till någon annan firma i stan som snickare.. men har inte sån jävla lust med det just nu faktiskt! har en period där jag bara känner att jag fan inte orkar jobba som snickare även fast det är denna period på året då det är som skönast att jobba som snickare!!! kan sammanfatta varför BETALD SOLBRÄNNA!! och den är då fan inte nådig! alla på stan är blekfisar efter man har jobbat som snickare ute en vecka!


ajja nu ska jag sluta skriva!! märker att jag börjat skriva jävla långa inlägg nu för tiden! hehe hoppas de inte är för drygt att läsa igenom och att jag inte tjatar om samma sak hela tiden? :) 



    VS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0