Flyttat!

Ja nu är de så att jag har flyttat! bor nu i Vasahuset på stan! (Samma hus som brixx) så har inte hunnit skaffat bredband än! så därför är jag aldrig inne på msn o facebook osv! och inte heller skriver blogg för den delen!... men börja inte böla för de;) haha! snart kommer de iafall!


ajja mycket målning o spackling är det som gäller i lägenheten! sen ska köket byggas om! men de är senare projekt! så skönt att man kan göra allt själv:) hehe!

anledningen till att jag åkte ut hit till åbyggeby är för att träffa axel (grannen) han har varit som en farfar för mig! o betyder jävligt mycket för mig! men nu har han inte långt kvar :´(   så det känns skit rent ut sagt... har aldrig varit med om nå dödsfall där någon nära o kär har avlidit... så detta känns jävligt tungt! men än så klarar han av dagen! men men! får besöka honom så mycket jag kan!

har även klarat av allt i skolan nu! låg efter som fan! hade IG i Rel och Sam men nu är det Godkänt i dom båda! så nu är det inte ett ända IG i skolan! hehe! känns jävligt skönt att ha allt avklarat! så nu är det bara att kuta ut från trappan som gäller :D

ajja nog om detta nu ska jag göra lite saker sen pysa hem till min sambo xD  fult de känns att säga nu ska jag hem! haha ajja men nu är jag bara på "besök" hos mamma o pappa xD 

hare så gött Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0