Första dopp!

först o främst vill jag säga att jessica ljuger i sin blogg om att hon tagit sitt första dopp! hon doppa sig bara till naveln sen kom och o sänkte ned hela henne :)  så hon har inte doppat sig helt tkr jag :)   haha! sry älskling!


igår va jag med sebb o marty!  vi eller dom käka och ja knarka vattenpipa! marty har köpt en precis lika som mig :)  HÄRMAPA!!! får inte va själv med något! alltid ska du härma mig! ...  


påtal om ingenting så flög frugan upp ur sängen o säger  att hon tkr de är varmt i vårat sovrumm!   NO SHIT!?  fan de rinner om mig jessica !   men hon har somnat om nu igen... vet inte om hon talar i sömnen! SCARRRRRRYYYYY


ajja back to the reality!  här kommer en pic från vattenpipan sen säger jag god natt!!!!   imorgon blir de ballongen! idag har vi varit i strömsbrobadet! men vi ska tvätta imon så har hinner´inte till strömsbro !   ajja hörs!!


förresten om de är massa stavfel eller de fattas en jävla fittbokstav är det inte för att jag är dyslektiker elller nå! de är för att frugan har en bärbar dator och hon har spillt allt möjligt jävla skit på denna dator!  PLUS!!!  att det är 100000000 miljarder virus på den! så den är SKIT SEG! men så är det med alla tjejers datorer! bara för ni är så kassa med datorer! NO OFFENS!!!   ajja GOOOOOOOOOOOOOOOOD NATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0