god dag!!!

Dagen har börjat med att jag och jessica varit i ballongen och solat!  va riktigt skönt! så underbart väder! är så glad att jessica sliter upp mig ur sängen tidigt på morgonen så man inte sover bort hela dagen som jag är välldigt duktig på!!

fick ett sms av jacob och han fråga om jag kunde jobba imorgon i butiken för imorgon ska Han och syrran till förlossningen och kanske eller förhoppningsvis påbörja förlossningen! syrran är så jävla trött nu på att vara gravid! haha förstår henne hon ser ut som en krockad folkvagn! tack gud för att jag föddes till kille! (L)

Igår var jag på ett sånt jävla grymt speaker möte!! fyfaan vad skojjit de va! skratta hur jävla mycket som hällst! men de berodde på att personen va så grymt KUNG på att prata och på det sättet personen pratade på! haha =)  

Nu blir det att duscha lite! sen klockan fyra ska jag iväg på Risk 1an utbildningen! suger balle! men men måste göras! sen efter det så blir det hem och äta med jessica, sen senare ska jag o johan ut o spela golf! hehe... ajja nu orkar jag inte skriva mer!




Im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0