Här händer det saker!!

ja inte bara i brallan händer det saker! utan även utanför brallan!!! låt mig berätta :)


för cirkus en vecka sedan fick jag ett sms på min mobil där det stog:

Maria mob (syster) :

Mike! ring detta nummer och sjung!




nummret det minns jag inte riktigt... men skit samma who cares?  inte jag iafall! så hära är de!

jag följde min syster ysters råd och ringde... vad som kom fram i luren var Mix megapols talang jakt 2009!  jag sjungde på lite oproviserat tillbaka lutad i soffan!

IGÅR kväll ringde ett okänt nummer, och jag trodde det var mor eller far eftersom vi har okänt nummer...  men så var de inte!!! det var en dam vid namn solvej som ringde o frågade om jag hette Mike Eriksson och minns att jag ringt in och spelat in på deras telefon svarare till talangjakten.. jag hade nästan glömt de men skit samma, back to the story! jag svara JA att jag hade gjort de.. men jag har jhu inte forskat så noga i vad som gäller o vad man får om man vinner talangjakten! men hon förklara att man har chans till skivkontrakt och sedan får man vara med i turnen Ladies Night, om ni inte vet vad det är så får ni söka på google! orkar inte förklara! men skit samma för 1000e gången! hon svara iafall att jag hade gått vidare till delfinalen, och det är 8 städer dom besöker och det är 10 stycken i varje stad som får sjunga! så 80 av 800 sökande har gått vidare! så jag är mer än nöjd redan nu! haha!  så den 16 Juli kommer jag sjunga på en scen i Örebro, med mix megapols talangjakt 2009! kommer bli så jävla skoj! vilken låt det blir vet jag inte till 100% än! eftersom man ska sjunga låten accapella! och för er som sjunger vet hur JÄVLA svårt det är att framföra en accapella! Accapella menas attt man inte har någon bakgrundsmusik eller nå när man sjunger och det är bara en mick och sin egen röst som gäller!! så det är jäkligt svårt! vilket gör låtvalet jävligt svårt!  men jag funderar på låten Follow Through med Gavin Degraw!

ajja de va de jag vela tala om!!! hehe



Gavin Degraw - Follow Through



Im out PZ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0