Nervös morbror!!!

Fick reda på ett tag sedan att vid klockan 16.00 skulle processen starta förhoppningsvis med födseln eller värkarna eller vad som händer innan man ska föda! är sjukt nervös haha fråga mig inte varför!!! men hoppas att allt kommer gå bra syster!!!


nu väntar jag på att johan ska komma! så ska vi väll spela lite guitar hero! ska försöka få honom att hänga på å köpa pizza! har inte varit så skit kul att stå i en butik i detta väder nu eller! uscha! men man får lixom ställa upp för laget när det är kris! haha=)   imorgon hoppas jag på sol och underbart väder!! jessica sa att de skulle bli varmare än vad det varit idag! och det hoppas jag! isåfall blir det nog att vara i ballongen på morgonen o sola! så jävla skönt!!!! hade de inte varit för att jag ska vara med i talangjakten med mix megapol hade jag badat för fulla muggar nu! men tänker inte bli förkyld igen! är så glad att den har blivit bättre! nu är de bara att snyta sig hela tiden! men de får man jhu bort med näs spray! så det är enkelt! hehe... nä nu ska jag starta guitar hero! sen kommer väll johan nu vilken sek som hellst!!! känner inte för att sitta inne denna kväll! men johan är jhu förkyld nu så blir väll så ändå! jessica är på partaj och kommer hem inatt... så ska väll hämta henne sen! när hon känner sig klar för hemgång! hehe...


hare så göttans! så hörs vi eller kanske inte.. who knows!  :) 


Im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0