PÅ besök

ja då var man hemma på besök hos mor o far xD  ska bygga för studenten (fredag) som alla kanske fattar... ajja känns lite trist hur de är nu bland allt... hade gärna haft fler vänner på besök på studenten... men men kan inte göra så mycket... får göra det bästa av situationen! nå som ska bli lite små extra skoj är att eric nog kommer! shit att vi äns pratar fortfarande! ja o han har kännt  varandra ja kan inte säga hur länge... vi lekte gavlegårdarna o skit jämt när vi var småa och kratta o sopa grus o skit med våra cyklar o massa skit man minns :)   men men  hmm ja nu är de iafall inte långt kvar till skolan slutar! ska bli så JÄVLA SKIT SNOPP skönt!


ajja nu ska jag titta till axel se om han lever.. : /   sedan ska jag bygga lite tak o skit... sen blir de hem till robin o kika på foboll!!   




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, jag förstår att det var tråkigt när jag inte var på mottagningen. Men livet går vidare.. ;)

2009-06-14 @ 14:37:51
URL: http://linneaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0