SOOOL!!!

shit vilken underbar dag! fick sms i morse om att jag blivit morbror för 6e gången nu :)  en liten Leon på 4 kilo (stor biff) som pappa sin kanske? :)   har inte min usb kabel med mig så kan inte föra över bilden! men oj oj oj sikken söting:)  ganska sjukt att alla mina syrror först fått en flicka sen har dom fått en grabb! haha coolt tkr iafall jag :) 


har varit på stan och fikat med amanda! sen va vi på apoteket å shoppa loss!! höhö! sen bar vi iväg hem till mig o frugan! sen så gick vi ner på stan igen! fast med jessica! sen så handla jessica ett mkt fint armband! och jag hitta ett par klockrena solbrillor till stackars amanda som ser ut som en jävla räka! haha :)  ajja nog om detta!


igår kväll haka jag som sakt på eric på slick! träffa mkt bekanta! skojj:)  sen bar de jhu hem med frugan och hennes ko´mpis bella som fyllde 13 år igår plus 5 år:) grattis grattis....



Ne nu ska jag ringa mor så hon får komma o skjussa mig o frugan till citygross o handla FOOOOD :)   ne hare så bra! för de ska då jag ha! helt underbar dag!


PSSS Idag är en såndära dag då jag är nykär (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0