Underbara kväll!

ja vad har hänt ikväll då?

ikväll så eller ikväll och ikväll... kan börja med klockan 16.00 så började min o jessicas tvätt tid! hade den fram till klockan 19.00...  jag kan säga såhära att den va enormt jävla välbehövd för jag hade mitt sista par rena kallingar på mig och då är de fasen illa!  men nu är hela lådan full igen! mycket skönt!

klockan 18.30 blev vi klara och då passade jag på att cykla iväg till ett talar möte! Helt okej! personen snackade om sin life story! som tog ungefär 1 timme! väldigt intressant att höra!

efter att jag varit på talar mötet så såg jag johan körde förbi mig så då skrämde jag honom lite och cykla bröve honom vid röljust... tror han blev paff:)

ajja nu har jag varit hemma ett tag! har även lagat mat, blev Kyckling med currysås och ris! vart SJUKT gott :)  och nu till efterrätt så har jessica bakat kladdkaka! INTE ILLA! vart helt paff :)   så nu kikar vi på lets dance tänkte jag säga..., menar so you think you can dance.... ajja tkr det inte är så jävla bra... men men smaken är som baken delad i 2..  



ajja nu krånglar tangentbordet på denna skit dator så jävla mycket så får damp.. så får skriva mer senare :)  hare så underbart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0