Vad sa du? vad som händer imorgon?

ja du.... nu är jag bra jalla trött!! ska käka kladdkakan nu som jessica stolt har bakat! hehe... ska se om den går att äta! närå klart den gör! har redan tjuvkäkat!


imorgon ska jag jobba i butiken, börjar halv tre och stänger sen... sen efter de ska jag iväg och göra lite saker :) 


men ha en underbar kväll/natt så hörs vi :) bloggar mer imon när jag jobbar.... för där finns iafall ett tangentbord som funkar!!! detta får man jhu krupp på! o det jag köpte idag funkar  inte till denna dator! finns inte ingångar till det...  ajja god natt på dig/er!





länge sedan jag la upp när jag sjunger så slänger upp denna :)

Mike Eriksson - Baby can I hold you tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0