vet inte....

vet inte varför jag äns skriver blogg nu:P  uppdaterar aldrig.... ajja...

nu är de full fart med studentfirandet! igår va det brännboll! jävligt roligt! förutom att domaren var helt dum i huvudet jävla bratt jävel!!  ne fyfaan...   kan inte vart lätt för honom att räkna 10 x 3 = 26 vet inte hur han lyckades men i hans hjärna vart de rätt...


ajja ikv är det bar rundan som jag inte tänker gå på... vill bara ha detta överstökat nu....  har korpmatch halv tio och innan de ska jag på speaker möte ska bli mycket intressant!  sen ska jag hem till  min sambo o mysa! de behövs!   HA EN BRA DAG

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och ditt vuxen prat;)

2009-06-09 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0