Allt gick..

Ifrån en bra dag till en ren jävla fucking skit dag... fan i helvetes kuk onani fitt dag... så jävla tråkit här ute i skogen! fan går de så långt att jag städar mitt jävla rum då är de fan i helvetes illa! finns mkt jag hellre skulle vilja göra men kan inte.............

åsså när jag ändå är på irritations stigen... FAN VAD JAG HATAR DRAMA PERSONER! bara massa drama runt vissa människor... oj oj.. fyfaan! sånt behöver jag inte i mitt liv o har det inte just nu heller! å fyfaan i helvete vad skönt det är!

åsså kan jag fortsätta lite till! fyfaan vad jag hatar fjortisar som går med i muff o tror dom är värsta coolingarna... enda som händer är att ni åker på fjoll saker där ni inte har en aning om varför ni är där förutom att ni vet att de blir fest och gratis sprit sen på kvällen... vem vet någon jävla muff kille får väll klättra in mellan bena på er förstår jag!!! finns ett ord för dom som är som er spritluder, hänger på goya o gottar er... oj oj oj framtiden? HALLÅ!? vart tog den vägen?...
 SEN VILL JAG INTE ATT ALLA SOM ÄR MUFFAR TAR ÅT ER... UTAN NI VET VILKA NI ÄR SOM ÄR SÅ SOM JAG BESKRIVIT HÄR ÅVAN...

har jag fel? droppa en kommentar gärna...



ajja stick å stick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0