Början...

Ja detta är en lång början på en lång natt... kan inte sova som vanligt...  suger totalt... fattar inte vad man ska göra för att kunna sova heller... jessica sa att jag skulle sätta på radion o konsentrera mig på den så skulle jag inte känna av magsmärtan lika mycket... hon har jhu opererat bort blindtarmen så hon vet jhu hur de är att ha ont i magen... ajja men så ska försöka med de nu! för har kollat på 3 stycken Prison break avsnitt o har inte somnat... så nu ska jag slänga igång en film o får se om jag somnar... imorgon blir det vara hemma bara... uscha! eller blir väll att vakna o sen dra till butiken en stund beror på hur jag mår... annars blir de hem till jessica o vila upp sig..  men är jag inte bättre imon så blir det hälsocentralen för min del iafall! orkar inte att de ska vara såhära eller...


ajja god natt för dig som är lycklig o kan gå o lägga dig och vakna imorgon av att du sovit för lite när klockan ringt... men uppskatta att du har iafall sovit lite...


Så hoppas jag på att de blir inatt! höhö





Kommentarer
Postat av: Jessica

Längtar tills ikväll så mkt älskling! <3 <3

2009-05-13 @ 10:21:28
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0