Botten napp!! och ännu ett till botten napp!

hehe! ja som rubriken lyder! va iväg till hille o fiska dära med båt! för att robins onani båt är de nå fel på!!!  inte fan fick vi nå fisk heller! jävla sunk sjö!


Imorgon blir det iafall att först klockan 13.00 hjälpa syrran o jacob att flytta, sen efter de blir det att dra ut o fiska igen fast nu ute på havet... med robins båt som det är nå fel på motorn... men den funkar ändå! men är inte skit pålitlig sa robin! och eftersom man drar ut på havet o fiskar så är de jhu inte så kul å få nå fel! och robin har inga åror heller till båten! så blir att simma om de blir nå tjaffs! ajja vi skiter i att de är fel på den helt enkelt imon så vi åkter ut ändå och chansar för en fisk jävel ska jag ha!! jag har noll tålamod och hatar att fiska! men nu jävlar har jag gett mig in i leken å då ska jag fan ta mig ur den med en fisk åtminstonde!!

nu är jag vrålhungrig! o väntar på att maten ska bli klar! sen ska jag käka såklart! och sedan ska jag duscha! o sen bär det iväg till jessica! vet inte vad vi ska göra ikv! men ngn ting lär vi göra iafall!!


ajja nu ska jag skynda på mor så maten blir klar sen ska jag göra annat! bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0