Dagen!

Ja hur har denna dag varit!?

Dagen börja väldigt soft! men mycket varm! tänkte först att elementen i rummet va på så jävla stekhett! men så va de inte! kikade ut och solen bara sken!!! ojoj! så efter de gjorde jag o jessica oss i ordning, käkade frulle! sen drog vi ned på stan. köpte fotbollskor och sedan gick vi o fika! sen tog vi bussen hem igen till mig!

när vi kom hem va marlene, tommy o isac o annabelle här redan! så här va de full fart! åkte lite rullstol med annabelle! och sen så grilla vi! fan så underbart gott de va! oj oj!

nu har vi just kollat klart på 2 filmer. den första va nya The fast and the furious 4!  va ruskit bra! sedan kolla vi på The flight of the phoenix! båda 2 filmerna va grymt bra och rekomenderas starkt! hehe...




Morgon dagen ser jag sjukt mkt fram emot! ska bli skoj o fiska! han jag ska iväg o fiska med fick 4 st gäddor idag! så tror stort på att få nån jävla firre imon!! om de så ska vara en jävla mört!!!  ajja! får bunkra upp med mycket kaffe och mycket mackor! för en fisk jävel ska jag få upp iafall! om jag så ska köpa den på konsum!

nu ska jag krypa ned i sängen! jessica sover som en stock! så jävla drygt o somna sist! seya!



Kommentarer
Postat av: mammabecka

Tack snälla du! Det glädjer mig att höra :)

kram

2009-05-01 @ 23:39:16
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0