Feelings!

asså jag bara känner så´mkt kärlek till dig jessica! hélt sjukt hur jag kan älska dig så mycket... det känns som om att det alltid har varit du och jag! och allt annat har aldirig existerat!, jag tänker tillbaka till då vi träffades dom första gångerna. fyfaan vad lycklig jag var!!! eller haha jag ÄR lika lycklíg fortfarande..

Jag sitter o kollar på dig nu så som du kutar fram o tillbaka o provar olika plagg o säger att jag är tråkig för jag sitte här o skriver:) men när du läser detta vill jag bara säga att du är min hona o jag älskar dig! haha nu tar du på dig någon sarong eller hur det stavas:)  men nu ska jag ta tag i dig o kyssa sönder dig o tala om för dig hur mycket jag älskar dig och hur dryga dina tangenter är på din jävla skit dator!!! hha=) love ya!

a en trevlig helg! imon bär det av til uppsala! oj oj oj... vad som händer där de kommer ni se på min blogg senare:) även på jessicas:) bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0