gårdagen...

Igår va jag o robin o fiska:)  ´gick faktiskt bra! robin da man fick en gädda på 7 kilo... han fick kämpa lite för att få upp den. men upp kom den :)  senare så fick jag en jävel på kroken oxå.. men gäddfan släppte! fick inte upp den äns på ytan... va så jävla tung:P hehe! men men vad ska man göra..... always look on the bright side of life..... aja senare åkte jag hem till min hona och myste... kikade på Redemption so jonny the rock tippsade om! den handlar om Stan "tookie" williams som startade CRIPS! ni som kan lite om amerikanska gäng brukar känna till Bloods och Crips....  va en jävla bra film! fast vet inte om jessica fann den så intressant.... hon somnade :)   hehe!

nu sitter jag in da beddas o kan inte sova... suger totalt! jessica väckte mig sen drog hon iväg till valbo.... så kan inte somna om! suger att sova själv!







ha en underbar dag! de ska då jag försöka ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0