God morgen!

Sitter hos jessica nu... hennes mamma dunkar Dansbandsmusik! FYFAAN... DU FÖRSVANN SOM EN VIND SAKTA TÄTT MOT MIN KIND.... eller vaffan han sjunger....  gubbjävel å låta illa!! hatar dansbandsmusik! :)  


nä nu ska jag röra mig till skolan! osså efter skolan blir det att dra till Söders el med jessica o köpa Kyl/frys, Spis och en fläkt :)  sen någon gång nästa vecka ska vi kika ut ngn soffa.... sen är de bara att flytta :) eller oj!! har glömt att säga att ja o jessica ska flytta ihop:)  hehe:)   ska bli stadsbo !  ska flytta in i samma hus som Brixx ligger i :) vasahuset heter de ja!  en mysig 2a... ska bli skojjigt! förutom att jag har en totalt ombyggnad på köket att göra... men det är bara skoj att göra de mer personligt :)


ne nu ska jag göra nå annat innan jag tar o drar till skolan! håller på å knoddar upp betygen i samhäll:) 


SNART ÄR BARA FESTEN KVAR FESTEN KVAR FESTEN KVAR!!!! haha oj oj oj! o jobb bara sprutar in för mig :D måste ha nå med karma o göra... för har lagt i pengar till insamling av nå katthem o lika till rädda barnen.... å kanske därför jag har en sådan fin vecka med många glada nyheter :)    BYE SUCKERS!!




MASKERAD! fyfaan glad att dom dära fyllorna är över
så jävla patetisk man blir! STOLT NYKTERIST JAVISST!!

nu ser man jhu iafall lite städad ut när man går ut!
sen så minns man jhu hela kvällen PLUSS
att när man vaknar dagen efter mår man bra
o så har man inte blåst 2000kr på krogen... (Y)
så glad att jag tagit beslutet att sluta dricka!


SOBER TO THE PEOPLE!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0