Godag godag!

Eller ska man säga god morgon till er alla som va ute igår o söp sönder igår? :P tuff natt?  kan tänka mig att Någon vaknar upp och har ett trasigt annsikte... ngn har varit otrogen, någon har ångest, någon har minnesluckor, någon kanske har blivit våldtagen... ?  who knows...


så är de iafall! fan skulle kunna bli en sån dära nattvandrare... glida runt nu på sommaren, titta till lixom om de är en tjej som är dyng rak som kanske är helt själv... hjälpa henne hem eller iafall se till så hon kommer till trygga händer... fan vad bra jag skulle må av de! oj oj! känns så skönt  att jag lämnat alkoholen bakom mig och kör på cocacola ist när de är fest! ;) kan folk bikta sig hos mig ist! vilket många har gjort! haha!! är de sant de folk säger?  "En berusad mans ord, är en Nykter mans tankar"


vad vet jag? kanske stämmer! hehe...!

Idag blir de nu ner o köpa fotbollskor! o köpa lite godis! sen kommer Marlene o tommy o annabelle o isac ;) fan stor familj de dära nu! men tack att de är så jävla skönt väder ute så man kan hålla sig ute! hehe...

ikv blir det nog mer mys! ska grilla med mor o far, käka lite gott osv! fast blir att ta de lugnt för de mästa! orkar inte med nå känns de som! man är helt tömd på energi! har ingen ork alls! har så jävla ont  i halsen! o förkyld! måste vila upp mig!

men men! tur att jessica är snorig hon med så kan man umgås med ngn utan att smitta ;) haha!

imon då blir de åka iväg med Robin o fiska! ska bli skoj som fan! därav anledningen till att de varit så lugnt nu! men oxå för att bli frisk o ta igen lite tid med jessica som man har missat nu i sthlm! måste få varva ned! det bästa med Sthlm är fan tågen där ifrån!  och en bra benämning på 08:or är "08:or är som spermier, det finns jävligt många av dem!! men det är få det blir någonting av!"

Ne du! nu ska jag vara social! och gå till mamma o slicka ur sockerkaks smeten! SÅ JÄVLA GOTT! massa barn minnen som pluppar upp när man tänker på de! hehe...

jessica är så jävla inne i sitt jävla Tyra banks skit!... sitter o kollar på kanalen E!   fattar inte vad som är så jävla intressant! den kanalen är som en jävla skvaller tidning! uscha!


= SANT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0