In da jungel!

Asså fan vad jag saknat mammas mat xD

kom nyss hem och hon har lagat kycklingröra o makkisar! fan vad gott de är! det är de enda som är bra med att vara hemma ibland, mammas mat! haha! men sen är de fan inge bättre här ute i skogen! känns som om att jag aldrig är hemma! eller det stämmer jhu oxå! hehe... va ett tag sedan jag va hemma nu känns de som... märks att mamma saknar än när hon ringer o frågar om man inte kan komma hem o äta... eller när man väl är hemma så mutar hon mig med att åka och köpa gotta osv:) Älskar min mamma till tusen! hon är i den bästa skala!

nä som jag sagt många gånger i mitt liv NU ska jag skriva en ny låt... men så kommer jag till ett stadie efter att ha skrivit mer än halva låten så börjar jag leta beats eller börjar tänka på hur mixxen ska vara så märker jag att jag är för noga när de är nå som gäller mitt eget skrivande osv så slutar jag alltid skriva klart låten! suger! vill ha en rikgit producent som gör allt åt mig förutom skrivandet o sjungandet såklart;) hehe

först ska jag gå över till grannen o dricka kaffe o snacka om dagens I-landsproblem som är att fjortisar har blivit alergiska mot Idominsalva! fatta vilken katttttttastroooooooooooooooooof! haha =) pz out!
 
ajja hare så gött de ska jag ha! bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0