Ipred lagen...

haha fan sen första april när Ipred lagen tog kraft har enormt många slutat att fildela och även slutat tankat hem... varför undrar jag?... vaffan ska dom göra? ÅÅÅÅHHH DOM KOMMER O BÖTFÄLLA MIG!! STOR CHANS!!!  aaaa men min kompis systers kusins polares bilmekanikers mammas systers morbror han känner någon som blev bötfäld på 3 miljoner... aha hur stor va den chansen då!? äsch! detta är bara skit tkr jag!


tanka ned  Cyber Ghost Vpn !! kötta på de!!!



ajja Ipred kan suga...  fortsätt med de ni gör... håll er till Torrents... så finns ingen oro.... om de nu finns oro för dig så tror jag inte riktigt hur du förstår hur Torrent funkar... pluss att Ditt bredbandsbolag kommer säkert inom en snar framtid att börja radera all historik med allas IP addressssssssser! så då kan man bara fortsätta som vanligt! eftersom Bredbands bolagen behöver inte behålla IP historiken, för deras kunder! vilket gör att de är HELT TOTALT FUCKING JÄVLA BRUTALT omöjligt att ta någon... så denna "LAG" är helt enkelt TOTALT onödig... gör fan ingen skillnad!

nu ska jag sova! god natt!!

Kommentarer
Postat av: Sara

tack så mycket! Detsamma! :) Haha joo det har varit underbart väder nu, och förhoppningsvis så fortsätter det så :)



Håller med dig om Ipred lagen! ONÖDIG!

2009-05-02 @ 10:28:23
URL: http://www.sazdarlings.blogspot.com/
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

SV: Tack detsamma^^

2009-05-02 @ 17:00:51
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0