Långa bollar på bengt!

"Looking good som man säger i amerikatt" så sa mulle meck bygger bilar en gång i tiden:)  de minns du va eric? när vi satt hemma på smultron helt fastjutna framför din pappas dator! o när vi skapade gubbar i NHL 98 typ:P  Bertil bokebö osv:D oj oj det var tider de! saknar dom oxå! fan vad kul vi hade! tjuvrökte o din pappa kom på dig när det var din tur att springa upp på altanen o plocka fimpar ur din mammas ask kopp! när du fick utegångsförbud! haha:) stackare! men din pappa har sagt efteråt att han kännde sig jättedum mot dig:) ! haha fan vad jag skrattar när jag tänker tillbaka på den dära tiden! skulle kunna sitta o skriva om de minnen jag har från sätra när vi var småa! många roliga minnen! sjukt att jag minns så jävla mkt! hehe...


men nu va det inte de jag skulle snacka om fast de blev lite så:) hehe... "långa bollar på bengt" ja de förknippar man jhu såklart med fotboll... vilket är helt fel att förknippa just nu!  eftersom det är golf som står på schemat! fan va ett tag sedan man spela nu! så nu blir det ut o lira:) ska bli skoj! slå bort lite bollar blir de säkert:) ajja så nu är det en bra dag igen:) sen ska jag hem till en person som är hemlig ^^, ska på ny dejt eftersom det är slut mellan mig o jessica:( 

närå skojja bara.. kommer aldrig att ta slut mellan henne och mig :) fan vad jag älskar den honan!  hon är min hona nu och föralltid! första gången i mitt liv jag kan verkligen säga så och verkligen stå för att jag känner och hoppas att det blir så:) hon är min o jag är hennes hane.. så är de=)


Sitter o lyssnar på lite oldschool dängor inom frizon världen... haha fan lyssnar på tabai mcs-foer kaerlekens skull.  lika som man lyssna på Anton och affe - 26 december... fan vad mkt man har glömt med tiden.. inte bra...men tänkte slänga upp ngn film här med dom gammla dängorna som man lyssna på för 5 år sedan inom frizon :) hehe
Tabai mcs-foer kaerlekens skull (del 1)


Tabai mcs-foer kaerlekens skull (del 2)



Anton&Affe - 26 december


Anton&Affe - världelös




Vad lyssnade du på för frizon musik för ett bra tag? eller hänger du fortfarande på frizon.info ?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0