Long time ago!

Sry för dööölig updatering... eller skiter väll jag i! den som väntar på nå gott väntar inte för länge har jag hört talas om! sen om de gäller min blogg vettefan! men läser du så läser du!


Ja det har hänt mycket... mycket jag inte orkar ta upp!

har varit o fiskat en del nu på sistonde! skoj förutom att ja o robin antingen fått botten napp hela jävla tiden eller som i lördags så va de orkanstorm! så fan höll på flyga med vinden! va enormt roligt o se när man kassta ut så tömde man nästan hela rullen på lina för draget åkte med vinden! kom fan till finland!

ajja har varit mycket mysa, sen har varit på besök hos syrran i hille. haft korpmatch i fotboll! jävligt skoj! har match imon 21.30! skit kul tid! blir väll att åka hem till jessica efter isåfall när det är så jävla sent! hehe... ajja mer orkar jag inte skriva...

här kommer la lite bilder...




Team call-up





ajja hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0