Ny dag nya tag!

Loggade in på hotmailen o såg att jag hade fått erbjudande på 2 lägenheter! ska ringa nu i veckan för att be om att få komma och kika på lägenheterna... ska bli mkt intressant o se.. så mkt mer skillnad än att bara få kolla på planlösningen! o det säger än inte så mycket!

I helgen har jag varit här hemma! tagit de lugnt! har dragit mig tillbaka så enormt mycket nu på senaste tiden... känns som att jag börjar komma till insikt med vissa saker och att denna tillbakadragenhet har gjort mig gott... har ett enormt stort stöd i det oxå! vilket betyder enormt mycket! folk kanske ser mig som toffel...  vilket fallet inte är... har helt enkelt dragit mig tillbaka för att jag behöver de...


nu är det måndag! o har varit i skolan en snabbis... sen har jag varit stor del av dagen i butiken! umgåtts med jacob. och pratat enormt mycket, så jävla skönt att kunna dela saker med honom utan att han dömmer ut än totalt.. utan bara lyssnar.


ne nu ska jag ut o spattsera lite, sen ska jag träna in svenska talet i skallen så jag kan göra det imon... får se om de går in! så mycket annat mycket viktigare i skallen just nu! men det får helt enkelt bli som de blir! känns inte som om att jag bryr mig om svenskan just nu!.. 

hare så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0